JAUNUMI

  ĻAUT VAĻU EKSPERIMENTIEM  

Lai atklātu “Granitops” mākslīgā akmens daudzveidīgās iespējas, dizaina biroja “br.ook interior architecture” dizaineri ir sagatavojuši vairākas interjera materiālu kompozīcijas iedvesmai.

Mūsdienās ir pieejams visplašākais dabīgo un mākslīgo materiālu piedāvājums visās iespējamās toņu un faktūru gradācijās, kurās var viegli apjukt. Dabīgam materiālam parasti piemīt izteikts raksturs, un tas var būt telpas centrālais akcents.

Lasīt tālāk

  VIRTUVES SALAS 6 PRIEKŠROCĪBAS  

Virtuves sala var kļūt par parocīgu un vizuāli pievilcīgu risinājumu teju ikvienā virtuvē, ja vien to pielāgo telpas specifikai. Būtiski, lai ap virtuves salu uz visām pusēm ir pietiekami liela platība, kas ļauj ērti pārvietoties.

Lasīt tālāk

  VIRTUVES IZLIETNES JAUCĒJKRĀNS  

Laikiem ejot, virtuves izlietnes galvenais pavadonis, jaucējkrāns, joprojām ir funkcionāls risinājums, kas izpilda tā pamatuzdevumu – sajaukta ūdens nodrošināšanu ikdienas ērtībām. Tomēr līdzīgi kā citas nozarēs, arī jaucējkrānu ražošanā laiku gaitā ir ieviesti vairāki risinājumi, ko mūsdienās izvēlas daudzas mājsaimniecības.

Šobrīd pieprasīti ir virtuves jaucējkrāni ar izliektas formas izteku, kas vizuāli atgādina gulbja kaklu un ir īpaši piemēroti tilpņu mazgāšanai un piepildīšanai. Daudziem šādiem modeļiem ir iebūvētas izvelkamas iztekas ar dušas galviņu galā, kas ļauj regulēt ūdens strūklu, tādējādi pielāgojot ūdens padevi dažādām vajadzībām.

Par inovatīvu risinājumu jaucējkrānu tirgū kļuvuši pirmie sensora jaucējkrāni, kas nodrošina ūdens padevi bez roku pieskārieniem. Šāda funkcija sniedz iespēju ietaupīt uz izmantotā ūdens daudzuma. Kā, arī, tie ir sevišķi praktiski, kad starp ēdiena gatavošanu ar rokām, ir nepieciešams tās ērti nomazgāt bez tiešas pieskaršanās jaucējkrānam.

Lasīt tālāk

  AKTUĀLAIS MELNAIS  

Aktuālākās dizaina tendences ir mūžam mainīgs jēdziens, taču mode, arī interjera jomā, ir cikliska. Šobrīd pārliecinošu līdera statusu virtuves un vannasistabas dizainā ir izpelnījies drosmīgais   MELNAIS  , kas savu uzvaras gājienu veic cauri visai telpai.

Melna dušas kabīne, melna vanna, melns tualetes pods, melna izlietne un melns jaucējkrāns… Par pēdējo runājot, tur arī slēpjas šīs aktualitātes esence – melns jaucējkrāns saplūst vienā elpā ar melnu izlietni, liekot tradicionāli hromētajiem ūdens maisītājiem uz brīdi atkāpties un gaidīt savu iznācienu atkal nākotnē.

Tiesa, šobrīd aktuālais melnais ir nedaudz kaprīzs un skaidri zina, ko vēlas – tam noteikti jābūt matētam, kā arī šis melnais pārlieku neuztraucas par savu praktiskumu.

Lasīt tālāk

  KAS JĀŅEM VĒRĀ, IZVĒLOTIES JAUCĒJKRĀNU UN IZLIETNI  

Jebkura izlietne sev paredzēto funkciju sāk pildīt tikai tad, kad tai pievieno pareizo jaucējkrānu. Un otrādi. Nepastāv gan strikti priekšnoteikumi, kuru no šiem santehnikas elementiem vajadzētu izvēlēties pirmo, taču viens gan ir skaidrs – izlietnei un ūdens maisītājam ir savstarpēji jāharmonizē.

Iegādājoties jaucējkrānu, būtu ieteicams vispirms vadīties pēc tā, kurā telpā, virtuvē, vannas istabā vai sabiedriskajā iestādē jaucējkrāns pildīs savu dienišķo misiju, un saprast, kādas prasības un uzdevumi tam būs jāpilda.

Tikpat būtisku lomu spēlē tehniskie parametri – jāpievērš uzmanība jaucējkrāna augstumam un atbilstībai izlietnes izmēram un formai.

Lasīt tālāk

  EIROREMONTU LAIKS IR BEIDZIES  

Spilgtas krāsas un spožums – tas bija raksturīgs laikam, ko apzīmē ar vārdu “eiroremonts”. Tagad cilvēki ir sākuši domāt “zaļi” – tas atsaucas gan uz materiālu, gan krāsu izvēli.

Taču pirms krāsām un materiāliem viss sākas ar vajadzību. Cik daudz cilvēku ģimenē? Cik daudz bērnu? Cik daudz ģimenes locekļu, kas gatavo ēst un virtuvi izmanto visvairāk?

Tikai pēc tam jāmeklē atbildes uz jautājumiem par formu, pašas telpas iespējām un risinājumiem, kas iekļaujas kopējā ēkas stilā. Klasiskais “mīlas trīsstūris” virtuvē, protams, ir plīts, izlietne un ledusskapis, kam vieta telpā ir jāatrod pirmajiem. Taču reizēm likumi un teorijas nestrādā – ir jāvadās pēc situācijas. Tāpēc labāk vienmēr ir vērsties pie speciālista, kurš palīdzēs atrast konkrētajai situācijai labāko risinājumu.

Spciālistiem diezgan ierasta ir situācija, ka klients jau šķietami ir izvēlējies jaunās virtuves stilistiku un materiālu, taču pēc sarunas izrādās, ka viņam patīk krāsa nevis materiāls.

Lasīt tālāk